02 november, 2012

Stopp i bygget...

På grund av vädret!


Skolan och dagis stängt idag.



5 kommentarer:

  1. Ojoj! Vädrets makter får man passa sig för!

    Jag heter Helgi och är faktiskt halvislänning :-) Jag tänkte höra med er om ni kanske ville dela med er lite av ert husbygge på byggforumet jag jobbar på, byggla.se?

    Hör gärna av er så kan jag berätta mer :-)

    Min mejl: helgi@byggla.se

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Jag skrev förra veckan och frågade om ni ville dela med er av ert husbygge.

    Det behöver inte ta så många minuter, och för det kan jag skicka en liten present!

    Vore väldigt kul!
    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helgi,

      Du har mejl! :)

      mvh, Sigga

      Radera
    2. Hej!

      Jag tror inte jag fick något mejl, eller så har jag inte kopplat det till att det var från dig?
      helgi@byggla.se är adressen i alla fall.

      Ha en fin vecka!
      Vänliga hälsningar
      Helgi

      Radera
    3. Vad konstigt.. jag har i alla fall skickat igen nu från mitt gmail konto.

      mvh, Sigga

      Radera